مصاحبه آرشیو خبر ها
ایگوایین مهاجم کامل تری نسبت به مانژوکیچ می باشد ! هیچ وقت این موضوع را پنهان نکرده که طرفدار اینتر است

ایگوایین مهاجم کامل تری نسبت به مانژوکیچ می باشد ! هیچ وقت این موضوع را پنهان نکرده که طرفدار اینتر است

شکست مقابل اینتر در هفته ی چهارم رقابت های سری آ ایتالیا، هنوز هم برای هواداران تیم یوونتوس قابل درک نیست و حتی پیروزی مقابل کالیاری با نتیجه ای قاطع هم نتوانسته این موضوع را به دست فراموشی بسپارد.

 

لوچانو موجی مدیر اسبق تیم یوونتوس در مصاحبه ای مفصل حضور پیدا کرد و در مورد آخرین شرایط تیم یووه سخن گفت.

 

باخت به تیم اینتر:

 

اینتر بر روی حیثت خودش قمار کرد، درحالی که یووه اقتصادی بازی می کرد و برا نباختن به میلان رفته بود. اینتر با شایستگی پیروز شد. با این همه یووه همچنان قوی ترین تیم است. همچنین اینتر با شخصیتی که نشان داد می تواند پشت یووه قرار بگیرد.

 

او در ادامه گفت:

 

من با حملات به آلگری بعد از تساوی با سویا موافق نبودم، با این حال، گذاشتن ایگوایین بر روی نیمکت بی تدبیری و تصمیم اشتباهی بود ولی تاثیری برروی شانس یووه برای قهرمانی در آینده ندارد. داشتن ایگوایین و ترجیح مانژوکیچ به آن، نشان دهندۀ عدم اعتماد کافی آلگری به خط میانی بود.

 

موجی افزود:

 

ایگوایین مهاجم کامل تری نسبت به مانژوکیچ می باشد، مانژوکیچ بیشتر به دنبال کمک به بازیکنان کناری می باشد، هافبک ها یا مدافعین درحالیکه ایگوایین همیشه به سمت دروازه کمین کرده است. او مدافعان را می ترساند و به تنهایی می توانست کل دفاع اینتر را به دردسر بیندازد.

 

پیانیچ در جلوی دفاع؟

 

فکر می کنم این موضوع را باید به دقت بررسی کرد. خط میانی درخشان نیست و دفاع مشکلاتی دارد، به خصوص کیه لینی. شاید انتخاب مانژو هم به همین دلیل است.

 

سمپاتی تاوکیو (رئیس فدراسیون) به اینتر؟

 

هیچ وقت این موضوع را پنهان نکرده که طرفدار اینتر می باشد. به غیر از این، طرفدار تیم های ضعیف بودن، نشانه ی یک نوع ترحم است و این موضوع برای قدرتمندترین ها اتفاق نخواهد افتاد.

 

ناپولی جدید؟

 

باور ندارم که می توانند برا اسکودتو بجنگند زیرا از همین الان در دستان یووه میبینم. ناپولی و اینتر می توانند برای رتبه های بالا تلاش کنند.

 

میلیک بیشتر شبیه کلوزه یا ایگوایین می باشد؟

 

انتخاب سختی است ولی جوان جالبی است و نتایج خوبی رقم زده. زمان می برد تا بفهمیم شبیه کدام بازیکن است، ولی قطعاً بیشتر شبیه کلوزه می باشد تا گونسالو.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
فراز بزرگ نیا
فراز بزرگ نیا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: